90min.cz

fotbalový magazín

Obrozený Hradec se připravuje na zlomovou sezónu

2 min read

foto: Hejzlar / 90min

Hradec Králové zahájil přípravu na nadcházející ročník Chance ligy remízou 1:1 proti polskému týmu Zagłębie Sosnowiec. V úvodním přátelském utkání, které se odehrálo v Opatovicích nad Labem, předvedli Votroci kvalitní výkon, zejména v prvním poločase, kdy dominovali na hřišti.

Hradečtí hráči se pod vedením trenéra Davida Horejše ujali vedení po půlhodině hry. Aktivní Čmelík z pravého křídla přesně nahrál Matěji Koubkovi, který nekompromisně zakončil a otevřel skóre. Přestože Votroci měli i nadále herní převahu a několik šancí na zvýšení vedení, další gól se jim nepodařilo vstřelit.

Ve druhém poločase pokračovali Východočeši v tlaku a vytvořili si několik slibných příležitostí. Bohužel pro Hradec se však hráči v žlutých dresech nedokázali prosadit proti polskému brankáři. Naopak, v samotném závěru utkání využil chybu v rozehrávce Votroků hráč Sosnowiec Bartosz Snopczyński a vyrovnal na konečných 1:1.

Příprava Hradce Králové pokračuje tradičním soustředěním v jihočeském Písku, kde se tým utká s rezervou pražské Sparty. Následovat bude závěrečná generálka proti Táborsku v domácí Malšovické aréně, která v září oslaví první rok od svého slavnostního otevření.

Trenér Horejš se musí vypořádat s několika změnami v kádru, včetně odchodu klíčového útočníka Daniela Vašulína do Viktorie Plzeň. Na druhé straně se Hradci podařilo získat několik posil, včetně navrátilce Adama Vlkanovy a talentovaného brankáře Matyáše Vágnera ze Slavie. Hradeckému vedení se zároveň povedlo dohodnout s Viktorií Plzeň na příchodu Filipa Čiháka, který už pod Bílou věží dvě sezony odehrál. S těmito změnami a novou kampaní „Záležitost srdeční“ zaměřenou na fanoušky klub doufá, že naváže na úspěšné období z konce minulé sezony a bude pokračovat v růstu a popularitě mezi svými příznivci.

Kromě toho, že se klub zvedl po herní stránce, vedení nezanedbává ani jejich rozšíření v oblasti sociálních sítí v podobě nově vzniklé platformy Threads a TikToku, kde se tým z východu Čech snaží své příznivce bavit vtipným obsahem. Nelze popřít to, že fanoušci mají z nadcházející sezony velice dobrý pocit, to může dokazovat i ten fakt, že už se prodalo přes 3000 permanentek.

Autor

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *